Städning - iallafall lite

Ja, nu har jag åtminstone plockat undan det värsta i rummet. Nu ser det någorlunda bra ut - så nu behöver jag inte skämmas ihjäl om Mysan nu får tanken att komma förbi med pengar idag. :) För övrigt så har jag inget nämnvärt planerat mer än att ta det lugnt så halsen kan ge med sig också, min snuva har näst intill lagt sig helt och jag har haft tillgång till att sova bättre. Sen får vi väl se när Bella får tillfälle att hämta sin madrass - stort och hjärtligt tack för lånet! :) Var väldigt hyggligt!
Sitter förtillfället med min kära pojkvän och lyssnar på en förbaskat bra låt - kan inte gör annat än att älska den! Tänkte vara generös och bidra med låten så även ni kan ha tillgång till att lyssna på den - kanske bättre än orginalet?






Vad är din personliga åsikt?
Själv blev jag förtjust i den, så den ligger nu på datorn. :) Nu ska jag se till att få något gjort idag förhoppningsvis annars blir det en slö dag vilket de flesta dagarna i min vardag är. Ha det bra gott folk!
---------------------------------------------------------------

Yes, you can see Yeah, every girl here wanna be me Yeah, I'm a diva You feel the same and you wanna be me

Kommentarer
Bella

Jag tycker att orginalet är mycket bättre (:

2010-03-02 16:08:42
URL: http://caandylicious.blogg.se/
MLr

Real cool song! :D and u're my älskling :)

2010-03-02 16:41:36

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback