Slut på denna månad.

Och ändå ligger en del snö  kvar. Inte mycket så jag borde egentligen inte klaga. :) Skönt med barmark och jag har redan kunnat använda mina nya ballerina skor. :thumbup: Och snart kan man börja cykla - går givetvis nu också, men jag saknar värmen! Men sen blir det att hoppa på cykeln och cykla oändligt - kan ju inte vara underbarare? Kanske åka för att ta en glass med någon kompis när värmen kommer också! :) Nu blir jag sådär barnsligt glad över att våren närmar sig med stormsteg! Redan sett fjärilar på baksidan av huset. :)
Har precis varit iväg - har handlat och införskaffat mig avfärgning som jag tänkte göra på fredag, men det hade ju inte gått. Röd dag, ni vet. Lång helg med andra ord och sen går vi direkt in på påsklovet. Mycket ledighet med slappa och trevliga stunder med vänner. :) Sen var det beräknat att Emil snart kommer på besök igen - mycket trevligt! Funderar även på att ha en filmkväll här hemma någon dag under lovet och bjuda över några vänner. :) Men det återstår att se - givetvis tar jag det personligen med folk jag tänker bjuda över. :) Förutom allt detta så har jag världens godissug men är medveten om att jag inte får äta det (får och får - jag avstår) så jag borde lägga det suget på hyllan och försöka tänka på allt bra pengarna kan gå till annars. ;) Och resten av dagen lär väl bestå av att jag blir på hemmaplan och ruttnar! :) Jättekul, verkligen.  Något man har längtat efter.. Oh, känner ni min ironi?



I'm not a whore, but i like to do it.

Kommentarer

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback