Ohoj nu blev jag stressad!

Efter ett oväntat men efterlängtat samtal så är det nu klart att Tina och Magnus kommer på besök imorgon! Under tiden jag satt vid matbordet så hann mamma med att skära sig på att glas, och pappa svara i telefonen då Tina berättade att det tänkt besöka oss! :) Nu är jag bara allmänt stressad och har nu hela rummet att städa - iallafall för ikväll! Imorgon är resten av lägenheten med mamsen! :) Förhoppningsvis så får jag hjälp av Fredrik - eller jag förväntar mig det för det är som sagt hans mor som kommer på besök, så han bör faktiskt hjälpa till! Tyvärr fick jag säga ifrån till besöket som tänkt hälsa på för att se hur det var med mig (eftersom min snuva börjat om), så det kändes lite trist att få avboka men sånt är livet. Måste ta det viktigaste först så man slipper ha allt att göra under morgondagen! :) Sen ser jag fram emot nästa studiebidrag då 500:- går till ett spel åt min bror som jag tänkt köpa, sen lägger jag undan resten! Känner att jag är en riktig jävel på att spara. Sen har jag några som är skyldiga mig pengar så det ska jag också se till att få tillbaka. :) Sammanlagt 300:- som även dom blir undanlagda! Kommer bli toppen! Nu har jag bara den äran att få ta hand om rummet, och det tänker jag göra nu! Kommer med en uppdatering senare med kvällen då jag ändå ska hålla Fredrik sällskap innan han far iväg till jobbet för natten. :) För övrigt vill jag tillägga att jag älskar honom mest! Puss Fredrik! ♥

Kommentarer
Henrik

hej hej:)

hurär det med dig?:)



haften bra helg?:)

2010-03-16 16:21:39
URL: http://hennriksvensson.blogg.se/

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback