Mysans place today!

Jaha, idag bär det då av till Mysans place för hela helgen - då jobb väntas! :) Så det ska bli mysigt att ändå få komma hemifrån, och få göra lite andra saker än massa rutiner här hemma. Sen kommer älskling förbi imorgonkväll med lite mer kläder och kikar melodifestivalen med oss - någon annan som ska titta? :)
Hur som helst, det innebär som sagt att jag antagligen inte kommer ha samma tillgång till datorn som jag brukar varje helg, även om jag är dålig på uppdateringar så blir det nu sämre eftersom jag numera spenderar helgerna i Hageby för jobb. Lite extra katching i kassan är inte alls fel. :) Så nu ska jag se om maten är klar så jag hinner äta och även packa ner det sista! :) Jag hoppas härmed att alla får en lika förbaskat rolig helg som jag är bryyyden kommer ha! ;) Take care!

Kommentarer

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback