Jag har tillåtelse till att vara grinig - faktiskt.

Nu har jag inväntat samtal från en fröken man ifrågasatte under gårdagen om vad hon skulle göra denna dag - då vi kom fram till att vi skulle ses - men får inget samtal så fick helt enkelt ta och bestämma med en annan tös som får för sig att gå och ta en fika hos sin mor, vilket jag fullkommligt accepterar men som helt enkelt inte kunde tala om för mig att det gjorde massa annat som var helt oplanerat istället för att göra det som var planerat med mig, så med andra ord har jag fått sitta under hela förbaskade dagen och varit totalt sysslolös just p.g.a av två rara tjejer som helt enkelt inte kan bestämma något och hålla det. :mad: Jag har all rätt till att vara irriterad, för sånt gör man inte. Och det ska inte bara behöva vara jag som ska ta initiativet hela tiden heller - för jag gör det till dem jag vill umgås med så enkelt är det. Så den som påstår att jag aldrig gör en sak kanske borde tänka på varför.






Inte nog med en rutten dag för övrigt så skulle jag givetvis vakna med massa oljud utanför fönstret imorse också. Visserligen var det av ett bra syfte med tanke på all is som nu hängt över kanten på taket som varit nära på att ramla ner nu i flera dagar - konstigt att det ska ta sådan tid för de folk som ska utföra arbetet att få tummen ur och göra det dom ska. Kunde faktiskt gått illa för någon. Detta var vad man kunde se utanför köksfönstret (köket ligger bredvid mitt rum för folk som inte varit här). 








Mindre trevligt. Och imorgon ska dom börja redan klockan 07.00!
Men iallafall, har blivit lovad ett par nya skor - ett par svarta pumps utav älskling nu till sommaren så när pengarna kommer så blir det återigen nya skor! Tack för att du är så underbar Fredrik! ♥ Är hjärtligt tacksam över att du är min, och att du alltid stöttar mig oavsett hur jobbig jag kan vara. För övrigt är det snart ett år och en månad och jag peppar på mer - och mängder av mer kärlek att både ge och få! ♥
Utöver mitt studiebidrag så ska jag nu jobba några helger framöver så jag får in lite extra pengar, så helgerna kommer jag antagligen inte ha lika stor tillgång till att kunna uppdatera om det inte är så att jag kan låna dator. Det får återstå att se tycker jag. :) Hoppas det blir en bra penning för detta - då blir det att lägga undan till en till kamera samt min hund! Jag är väldigt uppspelt över det! Och jag hatar min snuva som givetvis håller i sig! Usch! Nu ska jag däremot gå och laga mat till min bror och Fredrik - och påtal om mat så var det väldigt roligt att mamma gillade min korvgryta idag! :) Då blev jag blev jag väldigt glad, och det kändes skönt att inte bara Fredrik uppskattar min mat! Förhoppningsvis blir detta också ätbart - vilket jag antar att det blir! Vi hörs folket! :)

Kommentarer
Bella

sorry jag kopplade inte att jag skulle höra av mig .. :o

mitt fel! Jag trodde att du skulle sms:a om det var så att du ville ses.. :(

men imorgon är jag totaly your's baby, if you wants me ofc!

:) <3

2010-03-10 18:59:09
URL: http://caandylicious.blogg.se/

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback