Jag har nog vunnit!

Mot godissuget alltså och jag är imponerad. Jag vill visserligen ha fredag då jag blir några steg närmre mitt blonda hår. Synd bara att det ska kosta mig en förmögenhet innan jag når det beräknade resultatet - men ska man vara snygg så kostar det. ;) Det kan jag visserligen leva med, har ju dock andra dyra investeringar på listan också. Kul så länge det varar, det där med pengar. Sen är det ju visserligen mindre kul när man inte har till andra roliga saker. :thumbdown: Men det som är viktigast för mig går ju först. :) Och eftersom vårat förbaskade sparande bara skiter sig så lär min hund också få hoppa och skita - sjukt depp p.g.a det - men kan inte göra så mycket annat. Kanske kan försöka skramla ihop pengar till en men då tar det väl ett år innan det också. Usch,vad bitter jag blev genast. Nej fy, nu får jag skärpa mig och slänga mitt emo humör i väggen! Kanske ska jag se till att få resten av kvällen att gå lite snabbare eftersom jag ändå inte gör något vettigt mer än att beklaga mig om massa småsaker som för mig, just nu, är enorma! :mad: JAG tänker iallafall spara, och det är nu.

Kommentarer
Kailive

Very interesting & professional site. You done great work.

2010-12-14 08:35:30
URL: http://kailive.blogimagine.com

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback