Hårfärg - jag menar, nu ändras det!

Jag har tagit beslutet att göra mitt hår blont/ljusbrunt. Helt otroligt att tanken slog mig. Men är ganska taggad på en förändring, och skulle jag mot min förmodan bli missnöjd finns ju alternativet att färga om det - kan ju inte bli bättre! För er som undrar i vilken exakt färg - ni får vänta. Har ingen bild på det tänkta resultatet eftersom jag hittade tipset i en annan blogg, och jag tar inte bilder från andras bloggar av rent hyffs! Hur som helst, jag ser fram emot att få se hur det blir! :thumbup: Jag har fått god respons av folk runt om så detta gör mig väldigt peppad för att göra det! Så, med andra ord gör jag detta inom en snar framtid! Väntar fortfarande på pengar som folk är skyldiga. *suck* Tar sådan förbaskad tid har jag märkt. Men men, jag lovar att slänga upp bilder under processen! Sen är jag väldigt öppen för kritik - oavsett om ni tycker jag klär i ljust hår eller inte. Och säg gärna vilket ni tycker jag passar bäst i! :) Hoppas ni har tålamod till att invänta det hela!

Kommentarer
Nicole

Kul med förändringar =) Kommer det bilder på resultatet sen? Kram Nicole

2010-03-25 09:59:45
URL: http://sanzetth.blogg.se/
nanaaaaa

hoppas du inte menar mig en av dem du väntar på om pengar:( ja har haft dina i flerva veckor men vi har ju inte setts än:(..



det blir säkert skit snyggt håret på dig! du passar i allt kvinna ! <3


  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback