Garanterat på bättringsvägen

Det stämmer! Nu böjar till och med min hals ge med sig - har iallafall gjort det på ena sidan så snart är jag fit for fight och har tillgång till att ses med dem som vill och har tid förstås! :) Nu har jag även fått mina efterlängtade pengar så nu har jag tillgång till att införskaffa nagelprodukter igen. Och nästa tös - vad jag har uppfattat det som - är Bella som vill ha ordning på sina naglar, som hon tyvärr fick ta av sist (dock inte jag som gjorde dem) - väldigt synd tycker jag! :( Hur som haver, har som sagt fått mina pengar så det innebär att fröken Mysan och Danne var här en sväng, dels för att lämna pengarna men för att prata lite strunt också. Nu ser jag bara fram emot att bli frisk så jag kan ha tillgång till att träffa tjejan också - längtar!






Där har vi tösen - med våran humor, trodde jag skulle trilla av pinn när jag läste detta! Men det är ju våran humor så. Nästan gång skulle vi antagligen ha Disney-maraton, är ju också lite speciellt! Men iallafall, nu tänkte jag även slänga upp en bild på hur tjusig jag var idag - helt otroligt, jag orkade ta nya bilder - varav en enda jag faktiskt blev nöjd över och den kommer nu. ;)







Så är det att vara snygg! Skämt å'sido. Nu tänker jag däremot gå och ta hand om min kära pojkvän, som nyligen blivit sjuk - ganska troligt att mina baciller föredrar en snygging som honom - skönt för min del dock! Får se hur det blir med sömnen inatt - om det är så att jag ska hålla honom sällskap om han själv inte somnar. :) Vad gör man inte för personer man älskar?
Nu blir det kvällsmat, borsta tänderna och sen dejta sängen tillsammans med nalle/älskling. Ska bli myspys! :) Keep up the good work med alla kommentarer och erat tappra läsande! :)

Kommentarer
NANNAAAAA

haha vår humor xD saknar dig enormt mega massa mkt så bacillerna får ge sig så ja får våldgästa dig ! D:

och bilden på dig är massa bäst oh sötish, för du är massa bäst oh sötish ! sslå de ni ! :D <3

Madde

riktigt snygg bild på dig :)

2010-03-08 19:56:23
URL: http://daadde.blogg.se/

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback