Frustrerad..

Inte nog med att SJ jämt och ständigt har sina sena tåg - så är det äckligt kallt och halt på vägarna och så pricken över i så är Fredrik kalasgrinig på mig för att jag råka nämna något som var fel om HoN. Jag blir så förbaskat irriterad - fy! Och så blir jag 2000:- fattigare denna månad och jag har inte fått de pengar som jag hade räknat med att få ännu heller. Jag hatar att inte ha pengar. :mad: Sen har jag ju givetvis fått syn på en annan - antagligen mycket senare investering vilket gör mig ca 8000 - 9000:- fattigare, och det är inte min hund jag vill ha. Och jag som tänkt mig spara till hund men icke sa Nicke. :thumbdown: Idag har jag en sån dag att jag stör mig princip allting - och det är då jag blir sur på mig själv för att jag stör/irriterar mig. Och det är så jäkla trevligt att ha en pojkvän som stängt mig ute med ett headset på skallen och hög musik för att slippa höra om jag säger något. Nu ska jag sluta yttra mig och hoppas på att folk där ute har haft en betydligt mycket bättre dag än vad jag har haft och kommer ha den resterande tiden. :)

Kommentarer
Nicole

Sanslöst jobbigt utan pengar =/ Kram Nicole

2010-03-02 00:32:51
URL: http://sanzetth.blogg.se/
Bella

sv; haha ja för de spelet var så jäkla kul xd

2010-03-02 15:41:44
URL: http://caandylicious.blogg.se/

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback