Bortbjuden ikväll - och jag har en underbar pojkvän!

Ikväll är man bortbjuden till Danne för att spela lite wii och umgås allmänt. Ska bli trevligt! :) Fredrik var som sagt på mötet och det var ju inte direkt så att man fick veta beslutet med en gång utan dom ville gärna dröja med någon/några veckor eftersom de påstod sig ha mycket att göra. Men väntar med spänning - jag vill verkligen att det ska gå igenom! Håller fortfarande tummarna! Hur som helst, jag vill framföra bland det finaste jag fått av min pojkvän och det är en video som han gjorde för några dagar sen - till min förvåning så hamnade den på youtube. Tänkte posta den här på min blogg så ni läsare kunde ta del av det fina jag fick. Tyvärr kunde jag inte se den förens dagen därpå eftersom jag den kvällen/natten fick spendera min tid på sjukhuset med en väninna. Av personliga skäl så tänker jag inte förklara varför - jag är bara glad över att hon är hemma och mår bättre nu.





Detta tycker jag var en underbar grej - och jag blir bara mer förälskad för varje dag jag spenderar med honom. Jag är då lyckligt lottad - tack för att du finns Fredrik! ♥
Nu väntar vi bara på att få beslutet om lägenheten, om vi får den eller inte! Jag är jätte nervös. Hoppas dem kommer med besked snarast - är redo för att flytta! ;) Bye bye alla gamla vanor här omkring i området. Det gillar vi - massor! :thumbup:
Nu sitter jag i telefon med Mysan och pratar massa strunt som vi brukar. Känns som gamla stunder. Det är toppen! :) Nu ska jag snart ta tag i städningen för det behövs innan vi far iväg senare! Det kommer garanterat en uppdatering senare - har annat att skvallra om! Missa inte det! ;)

 


Kommentarer
MLr

Jag älskar dig <3

2010-03-22 16:02:54
Henrik

hehe härligt:)

gud vad mysigft de låter, spela Wii o bara umgås:):)



njea, de blir nogm er plugg ikväll tror jag, men ja fårse:)

2010-03-22 16:24:06
URL: http://hennriksvensson.blogg.se/

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback