26:e mars och folket är döda.

Jaha, en väldigt tråkig fredagskväll. Spenderats framför datorn - bortsett från att jag avfärgade mitt hår idag. Jag kan säga som så att jag är gul/orange i huvudet just nu. Och denna ljuvliga färg ska jag bära runt på en veckas tid innan jag kan göra nästa avfärgning, men jag ska för glatta livet kämpa till det blonda. :) Hur om helst, jag sitter förtillfället och kollar runt lite överallt på nätet. Framför allt på klänningar - känner att jag behöver införskaffa en sådan till Maj månad eftersom vi åker till goa' och glada Göteborg! Bortbjudna till Fredriks mormor som fyller år. :) Mycket trevligt! Samma månad som det är beräknat att jag har fått min hund! Fy sjutton vad jag tjatar om denna hund, men jag tror inte någon fattar hur glad jag är över att det är så nära nu. Men nu återgår vi till min fredag. Som sagt så sitter jag alltså här medans min käre pojkvän har somnat bakom mig. Inte en enda person som varken har tid eller vill umgås - mycket dåligt! :thumbdown: Har dock mina trevliga små gossar på msn som man pratar med, Erik och Marcus. Mycket spännande historia från Marcus sida om hans letade efter kinesiska dvärgar - haha! Nej, nu får jag skärpa mig. Se till att få den här kvällen överstökad och länga tills imorgon. Då är det ett år och en månad mellan mig och Fredrik - stort grattis till oss. Så imorgon blir det stan för att kika på Eric Saade, Pauline och Play sen vårmarknaden. Mot kvällen är det även det omtalade Earth Hour - någon som tänker delta den timmen som är sagd?



Kommentarer

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback