1 år - 1 månad, grattis!

Dagen har varit pest och pina. Jag har aldrig varit så frustrerad över saker. Vi åkte aldrig till stan för vi sov - inte ett dugg konstigt. :mad:  Vi åkte inte till marknaden heller - för det var väl ingen som hade lust. Jag börjar bli så ruskigt trött på att ingenting händer. Alla är sjukt tråkiga när man frågar vad dom gör och pallar aldrig vara längre. Det är ingen som har tid för en kopp te/kaffe och prata, ingen som har lust att komma över för att ta en kväll för att dricka eller käka något gott. Aldrig någon som har lust med något förutom att festa bort livet, eller sitta hemma och tycka synd om sig själv - eller så finns orken inte till någonting. Roligt liv.
Nu har jag iallafall sprungit runt på Maxi en sväng - hade tänkt kolla klänning men hann ju inte med så mycket när man kom 10 minuter innan dom stängde så det var ju skit det med. Jag kämpar för fullt med att trampa in mina nya skor som också går sådär - jag har nu ont i både fötterna och är glad över att dom är fria. Det enda som är bra idag det är att sminket inte sket sig, jag och Fredrik har 1 år och 1 månad idag så ett väldigt stort grattis till oss!
Så när jag nu varit glad över det lilla kommer jag hem och får dåndimpet på min lillebror som tagit förgivet att det är okej att han och två kompisar skulle lana i mitt rum? Det luktade instängt och skit i hela mitt rum så jag ville bara kräkas rätt ut och så var min lillebror inte ett dugg len i munnen utan var förbaskat otrevlig. Han hade inte heller frågat om det var okej utan bara sagt att ''såhär är det, vi ska lana i ditt rum.  Annars kan du byta tillbaka till ditt gamla rum.'' Jag har nog aldrig avreagerat mig så mycket som jag gjorde då så dom for ut med huvudet först och fick ställa in allt i hans rum igen. Så nu har jag fått öppna fönstret för att vädra för jag kommer INTE kunna sova senare ikväll om det luktar såhär.
Hur som helst - nu ska jag försöka göra någonting åt den här förbaskade dagen. Inte nog med att jag hade en tråkig och förjävlig dag igår, och jag vill INTE ha en idag också. Tack och adjö!

Kommentarer
nannaaaaa

du hör inte av dig till mig om att ses eller ngt snyft:'( nejrå men aa jag förstår helt vad du menar, folk göär inget annat än att supa. trött på folk som inte orkar ett jävla skt. vi får bilda klubb och ha roligt du och jag ist, låter inte det toppen?! <3



synd att din dag blev som den blev:( vi ska ha skoj snart <33

2010-03-28 13:38:21
URL: http:// u know

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback