Snart dags för mat!

Makaronepudding/makaronelåda blir serverat idag, enkelt, snabbt och dessutom gott! Ska enligt beräknad tid vara klar om sådär 5 minuter! :) Mums!
Lite tråkigt att solen fick för sig att försvinna. Undra om det bara var p.g.a att jag bestämde mig för att gå ut och steka? Mycket dåligt! Då får jag sysselsätta mig med något annat efter maten. Kanske redigera några bilder jag nyligen la in från kameran och slänga upp här? Låter inte allt på tok för tråkigt, utan kanske vore roligt för både er och mig att få se lite mer bilder i bloggen som dessutom är mina egna då det nu på senare tid har varit VÄLDIGT bildfattigt vilket är ett gigantiskt minus. :thumbdown:
Sen får jag väl se vad jag lyckas hitta på med, har lite andra funderingar på gång så något händer i vilket fall! Och jag ska ut, oavsett vädret, för att ta en promenad med Pajjas när han vaknar! :) Kanske kan locka fram solen lite då.
Nu blir det att ta ut maten ur ugnen och slänga i sig lite käk! Ska bli ruskigt gott! ;)

xoxo 

Kommentarer

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback