Nu är det full fart!

Nu har mycket hänt på kort tid, därför har jag inte haft tillgång till att kunna uppdatera! Men vi gör en kort verison av allt stort som hänt! Vi börjar med att Fredrik och jag länge, som ni vet, har sökt lägenhet men inte alls lyckats få någon form av respons. :thumbdown: Efter ett ex antal svordommar och besvikna miner så lyckades vi hitta en vi gick på visning på. Vad ska man säga, jag föll för den med en gång vilket enligt mig var ovanligt då jag är medveten om att jag är kräsen. Visserligen var det ytterligare 4 till som skulle kolla på den lägenheten så mitt hopp om att få den försvann ganska fort. Visserligen hade vi förtur eftersom det är i samma fastighet som mor och far har sin lägenhet, så med andra ord var det i samma byggnad fem portar mellan. Samma dag som visningen så ringer telefonen, inget jag brydde mig om eftersom vi blev lovade besked i slutet av veckan. Pappa kommer in i rummet och frågade vad vi ungdommar skulle göra och log. Jag besvarade honom och sa att vi inte planerat att göra något. Men det visade sig att vi fick mycket att göra den kvällen - vi fick lägenheten! :D Så nu är det väl ganska uppenbart att vi flyttat, och har fått igång internetet och allt annat flyter på! Nu håller Fredrik och pappa på med att tapetsera i köket, och jag är starkt säker på att det kommer bli bra. :thumbup:
Utöver denna trevliga händelsen så måste jag tillägga att Fredrik nu lyckats blivit timanställd på bageriet, med andra ord har han börjat jobba. :D Nu hoppas jag bara på att mitt besked är positivt från Marieborg om att jag kommer in! Plus att jag måste säga att jag beger mig till Skåne nu, imorgon! Och blir kvar där till onsdag, beräknat. Det kan bli längre av en viss anledning och den anlednigen tänker jag inte skvallra om ännu! ;) Håll i er gott folk!
Nu tänkte jag slänga upp några bilder på hur våran lägenhet ser ut! :)





Allrum/Sovrummet


Badrummet


Köket


Kommer givetvis slänga upp ny bild på köket när vi fått ordning på det!
Ha det bra!

Kommentarer
Bella

sv; jag glömde inte dig. har dock ingen bild på dig/mig på datorn.. tog de bilder jag hade på datorn! :/

<3

2010-06-07 17:53:49
URL: http://caandylicious.se

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback