Återigen till Skånelandet!

Så nu sitter man nere i Skåne tillsammans med min älskade pojkvän hos hans päron. Känns ganska skönt att byta miljö återigen! Jag börjar känna av pirr i magen och nervositet. Dock har jag världens bästa pojkvän och det gläder mig något så sjukt mycket, jag hoppas verkligen att det går för sig - det vi planerat med andra ord! :) Som det ser ut just nu verkar det ganska grönt men jag ska väl inte hoppas på för mycket. Jag hoppas han ringer de två absolut viktigaste samtalen idag, för att kanske göra det mer säkert för våran del, framför allt min del. Nervvrak som jag blir när det händer saker jag inte vet hur det kan sluta! Antingen kommer jag gråta av glädje eller gråta av ''sorg''. Jag får hoppas på att det är p.g.a glädjen! :) Dessutom måste jag säga att vi har haft ett himla flyt nu de senaste dagarna! Så nu tänker jag meddela att jag kom in på Marieborg! :D Äntligen ska jag kunna få studera ordentligt utan något som hindrar mig - nu gäller det bara att ha flyt med detta också! :D Hoppas ni är nyfikna, för det är jag också på hur det slutar. Och de fåtal som vet behöver ju inte berätta för någon för då blir det ju inget kul, inte sant? Nu får vi hoppas hoppas hoppas!
Utöver detta så vill jag meddela att vi med stort KANSKE blir kvar till den 11:e senast. Just p.g.a denna händelse, bara för att försöka få det att gå för sig! Jag hoppas så innerligt på att vi kommer hem med ett förbaskat glatt humör!
Bortsett från detta har vi mycket att styra med idag, såsom att packa Fredriks sista grejer här nere ifrån, det efterlängtade samtalen och dess resultat, och möjligtvis sova lite mer för min del! Vaknade halv sex i morse och känner mig ganska död just nu. :thumbdown:
Tänkte även slänga upp resultatet på det nytapetserade köket!





Själva tapeten på närmre håll,
tjusigt, inte sant?

Kommentarer

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback