21:e juni, midsommaren närmar sig!

..vilket är trevligt! Hoppas på bra väder så man kan spendera mesta tiden ute! :) Dock börjar paniken sukta mig i nacken. Jag vet faktiskt inte VAD jag ska ha på mig? Jag har iallafall lyckats införskaffa mig nya skor (Tack älskling! ♥) så nu vill jag ha något passande till det! Så nu sitter jag för fulla muggar och kikar runt på nätet efter eventuella klänningar jag skulle kunna tänka mig att ha. Beror ju på form och stuk på klänningen. Men det återstår att se vad som händer, kanske får ta något jag redan har från garderoben - INTE frestande! :thumbdown:
Efter detta så får jag se vad dagen erbjuder mig. Har sådan stor lust att bara slänga mig på en filt och sola! Även om jag redan börjar till stor del att likna en pepparkaka, men vill mer! :D Vill vara riktigt brun, mysigt brun alltså! ;) Och sen ska jag på och färga mitt hår igen, kanske skulle ta guldblont? Funderar skarpt på det!
Vad säger ni?



Ganska okej, eller?
Mycket bättre än den jag har nu, kanske blir lite mer liv i håret än bara blont rakt igenom. Iallafall min åsikt, säg gärna vad ni själva anser! Tror faktiskt detta skulle kunna passa riktigt bra, med den bruna hyn jag börjar dra på mig - och vita kläder till, det gör att jag ser betydligt mycket brunare ut, vilket är underbart! Kan knappt vänta, jag vill ha pengar genast! :) Hur som helst nu ska jag fortsätta med det jag höll på med, vilket var att glo kläder och slappa! Sen hoppas jag på att jag tar mig i kragen och drar mig utåt trots mitt extrema illamående för en omgång med solen! I sommar ska jag vara brun! ;)

xoxo 

Kommentarer

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback