Stan, grilla och kvällsdopp!

Hunnit med att göra stan osäker med habibi idag, och införskaffat lite nya prylar som behövs här i hemmet! Vi har precis grillat också, vilket var förbaskat gott! Passade på när vädret inte svek oss - och som rubriken talar så blir det antagligen ett kvällsdopp! Borde tillägga att vi även fick besök av Fredriks mormor och hennes sällskap. Det var riktigt trevligt att de ville komma för att se hur vi bor. :)
Hur som helst, nu har vi precis fått upp dem nya gardinerna jag valde ut på rean på Jysk. 75:- för något så förbaskat snyggt! Jag är supernöjd! :thumbup: Vi såg också våran divansoffa som vi ska införskaffa snarast på nedsatt pris, hur bra som helst! :) Jag har med andra ord haft en relativt bra dag förutom en del saker som fick mig att må förbaskat dåligt.
I ren allmänhet så vill jag passa på att gratta mig och Fredrik på månadsdagen - vi har nu varit tillsammans i 1 år och 5 månader! Imponerad över hur fort tiden gått och den fortsätter bara rasa på med alla dagar. Faktum är att det snart är augusti, med andra ord augustifesten och jag börjar skolan igen! :D
Vill klämma in att vi planerar ett köp av en till hund fram igenom också - längtar!

Gammal bild, men vi är fina ändå! Grattis habibi!


xoxo 

Kommentarer
MLr

awiiiie! :D min älskade, jag skulle oxå gjort en blogg, som heter " När vi firar våran dag.blogg.se" så ska jag lägga upp ett foto på oss en gång i månaden! du kan inte gissa vilket datum? ;D <3 älskar dig!

2010-07-27 22:22:19

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback