Oväntat besök

Precis! Från absolut ingenstans får jag ett samtal från mami där hon berättar att jag snart får besök - och förvånad som jag blev så undrade jag hur hon kunde veta det. Rätt som det var ringde det på dörren, och det var Conta som kom på besök! Förvisso blev det en snabb visit, då han hälsade på mig, Fredrik och hunden innan han frågade om vi skulle med honom ner till Ingelsta området för att kolla lite. I samband med det hann jag och Fredrik att springa in på rusta för att köpa ''knoppar'' till gardinstängerna i stora rummet! Nu har jag dem jag vill ha! :) Vi hann väl inte med så mycket mer eftersom han endast hade lunchrast till 15.00 - men det var väldigt roligt att han passade på att hälsa på när han ändå hade vägarna förbi!
Gårdagen: Den var riktigt trevlig - det var riktigt kul att gå på marknad även om det inte fanns mycket man fastnade för, och tur var väl det när man måste hålla tight med pengarna inför Norrköpings egna marknad - Augustifesten är bara några veckor ifrån! Och det märktes att marknaden var befolkad! Med endast 140 knallar så var det ändå 10 000 personer som trängdes på gatorna.





Källan för detta var nt.se och för att komma till just detta inslaget så hänvisar jag dig hit!
Bilder finns även, klicka här!


Nu ska jag gå och göra mig en kopp te, och försöka se det ljusa med det dåliga vädret som hindrar oss här hemma att kunna göra roligare aktiviteter ute, såsom att bada osv. :thumbdown: Hoppas på att det ljusnar snart eller blir en bättre dag imorgon! :)

xoxo 

Kommentarer
MLr

I want to take a baaaath! längtar till solen och pengarna kommer... <3

2010-07-29 17:02:12
Essa

Sv: Jag också - med dig givetvis! Jag längtar också! <3

2010-07-29 17:03:09
URL: http://essavond.blogg.se/

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback