Juli månad påbörjad - med besök från Skåne!

Nu har Fredriks bror, Jesper, hittat hit för att se hur vi bor och har det i Norrköping! Hittills har vi inte hunnit med särskilt mycket eftersom Fredrik jobbar, men han kom ju ändå igår så det finns fortfarande mycket tid kvar att hinna göra saker på. :) Som många andra så har han lyckats fästa sig för Pajjas, men det är ju inte så konstigt när man är världens sötaste hund. ;) Synd. Förhoppningsvis blir det väl att kolla Timo Räisinen live imorgon! Jag är lagom sugen! :) Får se hur det blir med den saken! Jag måste iallafall se till att kika på en ny piercing, så det blir att upptäcka stan såklart! Kan ju vara roligt för Jeppe att få se den delen också. Vi ska se till att kolla på film också. :) Det är en het diskussion om att kolla på Daybreaker - nya vampyr filmen, kan vara riktigt spännande! Själv är jag sugen på att se Wolfman! Ser väl kanske båda. :)
Tänkte även passa på att slänga upp bild på hur håret blev efter färgningen! Tack för hjälpen mami! 



Jag är supernöjd! Och påtal om hår; jag rakade av Fredriks hår idag?!
Förvisso var det han som bad mig, men det tog emot när jag höll i rakapparaten. Men jag kan inte klandra honom för valet eftersom resultatet blev förbaskat sexigt och jag ångrar inte att jag valde att ställa upp. Så nu har man (vilket jag haft länge) en superhet pojkvän! ;) Jag är nog överdrivet bortskämd. Jag har till större del allt jag vill ha, och får fortfarande saker jag ber om. Allt från kläder, till heminredningsprylar. Känns lagom underbart att gå från inget till allt. Jag är måttligt imponerad. ;) Hur som helst, ska se till att göra Jesper sällskap med Wii och kika på när han spelar. Ha det!

xoxo 


Kommentarer
Noamariann

Very interesting site, beautiful design, keep up the good work.

2011-02-11 07:15:29
URL: http://noamariann.blogstie.com

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback