Inget kvällsdopp - men satans god fika!

Vi skippade kvällsdoppet för en fika hos mor och far min. :) Blev glass med frukt och grädde till och en kopp kaffe! Det var riktigt smaskigt. Så nu sitter jag och habibi här och glor runt på internet och tar det allmänt lugnt. :) Måste snart lägga oss också för att orka upp vid 08.00 imorgon bitti då det blir att rasta Pajjas och sen fara över till mor och far för att följa med dom till Rejmyre marken - d.v.s marknad. Det ska bli riktigt kul! :D Faktum är att jag redan börjar bli trött eftersom det inte blev mycket sova inatt, inte. Sitter mest och gäspar stup i kvarten, och jag har fortfarande ont i halsen. Hoppas på att det blir bättre snart också. Detta är inte alls kul på sommaren. :thumbdown: Jag hoppas iallafall kvällen får ett bättre slut än vad dagen hade att erbjuda mitt i allt. Och jag hoppas innerligt att stanken av gödsel försvinner snarast ut ur lägenheten för det är den som har gett mig huvudvärken. :thumbdown:
Nu ska jag se till att varva ner, täppa igen näsan och krypa till kojs snarast. Har en dag med många saker att göra imorgon!

xoxo 

Kommentarer

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback