Fy vilken hetta!

Jag börjar tro att man faktiskt kan smälta bort. Den här värmen är grotesk. Blev ingen Timo för min del, det blev att bada i sjön istället - vilket jag inte klagar över! Det blev en helmys kväll med älskling iallafall. :) Nu har vi tyvärr ingen tillgång till bilen eftersom den måste lagas, känns lite surt nu när Jesper är här och hälsar på, samt att det är hans födelsedag idag! Grattis på honom för övrigt! :) Hade hellre åkt till Söderköping för en stor glass i denna värmen än att bli strandsatt hemma. :thumbdown: Känns inte som om våran ynkliga lilla bordsfläkt hjälper.
Tycker synd om lill-pojken Pajjas som olyckligtvis råkade (antagligen p.g.a bus) trampa på en geting. Fick se till att dra ut den med pincett och kyla ner med is. Nu haltar han smått, men återhämtar sig garanterat snart igen. :) Får se vad resterande av dagen bjuder på - kanske har jag smält? Vi får hoppas på att ett ösregn passerar så att det förhoppningsvis blir betydligt mycket svalare än vad jag önskar att det blir. 
Nu ska jag fortsätta konversera med folket på msn, med bästa Niclas bland annat(!), tills vi får tummen ur att starta en film. ;)
Hoppas ni har det lika klibbigt och bra där ute i värmen som jag har! ;)

xoxo 

Kommentarer

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback