Den välomtalade ''Sebbe''

Har äntligen lyckats dumpa rumpan framför filmen Sebbe - har varit ett tvång länge nu att se. Dock var den inte som jag förväntat mig och blev därmed lite besviken. Mina höga förväntningar efter en som välomtalad film försvann ganska kvickt - men den var sevärd även om inget speciellt egentligen hände. Kan medge att den var gripande över situationen som Sebbe satt i, men mer än så tog inte på mig. Dock måste jag ge creds till min käre vän Daniels kompisar som är med i filmen (Sebastian - som spelar huvudrollen och Adrian - Adde). :thumbup:



Kort sagt: Sebbe är utsatt för mobbning i skolan, och råkar av misstag av sina kunskaper bygga en bomb. Vad mer kan man säga om en film som i helhet saknar handling?
Den får; ♥♥♥♥

xoxo

Kommentarer

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback