Börjar Augusti månad med film

Sitter för tillfället med habibi och kollar film. Det blev att se American History X innan vi tar sista promenaden med Pajjas. Tänkte att det kunde vara kul med att se en film Fredrik INTE har sett, istället för att det är tvärt om. :) Vi har väl inte så mycket kvar på filmen men den är förjäkla bra, enligt min mening!




Kort sagt: En väldigt gripande film. Har man väl satt sig in i den är det svårt att slita sig. Att människor kan vara sådana som dom utspelar sig för att vara i denna filmen. Och faktum är att det är mer skrämmande att veta att det finns folk som fortfarande håller sig till liknande skit som det där. Lätt att hamna i fel umgänge om man ser upp till helt fel personer. Tragiskt slut. Själv tycker jag detta är en sevärd film, och har man tid så sätt er ner och se den! 

Den får; ♥♥♥♥♥

xoxo 

Kommentarer
MLr

Aldrig satt mig in i filmen, men när jag väl gjorde det, så tycker jag den vart förbaskat bra!

2010-08-01 00:32:28

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback