Trött - så förbaskat trött!

Har ingen som helst förståelse till varför jag sitter uppe nu. Jag borde vara i säng eftersom jag måste fösa upp herren min ur sängen klockan fem imorgon bitti för han måste skjutsa mamma till jobbet. Givetvis är han själv inte trött och det är förbaskat svårt att sova när han har datorn precis ovanför min huvudkudde, så jag är lyckligt lottad som får sitta uppe i möjligtvis en timme till så jag passar på att blogga och beklaga mig här. :tired:
Har iallafall fått ner Candy under täcket som nu övernattar i min brors rum - skönt för henne! Hon var väl minst lika trött som jag.
Maten blev lyckad iallafall, var relativt trevligt. Kände mig inte så pigg. Efter det blev det att kolla på filmen, det var väl under den som jag började känna mig supertrött. Hade dock inte räknat med att behöva sitte uppe och uggla vid den här tiden eftersom jag vanligtvis inte brukar vara vaken nu, men as i said - lucky me aye? :S
Jag vill bara soooova!

                                                    



Bidra med en säng någon?
Nu ska jag springa och tvätta av mig sminket, byta till nattkläder och fläta ordning mitt hår och hoppas på att han blir trött snart. Hoppas! Uppdaterar morgondagen som ska spenderas med Candy - alltid lika trevligt! Sen kommer min älskade pappa och älskade bror hem - vilket ska bli skönt det också! Man har ju faktiskt saknat dom.

Tills dess - ha det bra!



Kommentarer
Candy

Du kunde ha sovit med mig? :blush:

2010-01-23 21:59:15
URL: http://caandylicious.blogg.se/

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback