Nu var det dags!

Ja, nu kommer de slutliga resultatet på min städning! Ska inte säga att det inte finns något kvar för det gör det - men finner ingen ork för närvarande att göra något åt det utan tog det som såg absolut värst ut. Men här kommer bilderna:


                                   



Bjuder på den med pojken min på - han är nog ärad över att få vara med! ;)
Och sugen på att blogga som man var under städningen hade man ju såklart bloggen öppen på skärmarna.
Men måste få säga att det ser då bättre ut nu i än innan - jag är nöjd! :thumbup:
Nu är det bara att invänta till att min käraste vännina ska anlända till mig, det ser jag fram emot! Kanske blir det en fika, lite småprat och annat tjejblaffs. Superduper! Jag uppdaterar senare till kvällen om vad vi gjort - men hemligheter är hemligheter och dom får bestå som det även för er ;) synd!

Tills dess - ha det bra!





Kommentarer
BellaKromner

Och nu är jag här hos dig och jag tycker att en fika låter som en mycket bra ide, det kittlar skönt i kistan, HAHA ;)

2010-01-18 19:29:09
URL: http://caandylicious.blogg.se/
Jennifer

Är det ditt rum? guuuuud så fint! :D

2010-01-18 20:25:02
URL: http://jenniferreimander.blogg.se/

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback