Hej igen bloggen!

Som sagt så var vänninan min på besök - vilket var lika trevligt som vanligt! En kopp te och så unnade jag mig lite fikabröd idag - aja baja Essa! Men ibland får man faktiskt och idag så var det en sådan dag, med Candy så det var absolut det värt det lilla jag tog. :)
Vi hade en trevlig konversation om allt och inget egentligen och imorgon ska jag lägga om kostvanorna ordentligt. Ett schema ska göras upp på dagliga aktiviteter som promenader och annat trevligt. Ska även klämma in fåfängan på ett hörn och göra hårvårdsbehandlingar, ansiktsbehandlingar och fixa med naglarna. ;) Känner mig i topptrim och tycker det är trevligt när mitt ego tar över! Till sommar ska jag vara snygg! :thumbup:
Ska även ta och lägga upp lite trevliga bilder som sammanfattar min kväll. Jag är mer än nöjd - fler av dessa dagar på min beställning - tack!

  

                             

                                                         


En fin censurerad bild på mig då jag känner mig allmänt ofräsch för tillfället men jag glädjs åt att mitt hår börjar växa riktigt ordentligt nu! Har faktiskt saknat mitt långa så det ska bli underbart att få det tillbaka. Tipsa gärna om hur man får håret att växa snabbare - sådant uppskattas från min sida. För övrigt hjälpte jag tösen med hennes bloggdesign så nu blev hon glad får jag hoppas! :)
Hur som helst så får jag tacka Candy, my darling - http://caandylicious.blogg.se - för en trevlig kväll och väntar ivrigt på nästa gång! Nu ska jag gå och tappa upp ett varmt bad för att fräscha till mig innan jag ska fläta håret och dona innan går till sängs. Vi hörs på återseende gott folk!

Tills dess - ha det bra!

 

 


Kommentarer
Candy

sv; Ja tack som fan med hjälpen av bloggen.

Och självklart ska vi slutföra de vi påbörjat - snackar då om allt vi pratade om igår! :)♥

2010-01-19 15:25:43
URL: http://caandylicious.blogg.se/

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback