Hej igen bloggen!

Tillbaka från allt kul man gjort under dagen! Givetvis kommer bilder på det hela ''äventyret''.
Först ut är bilder på smink-time'n då jag sminkade både mig själv och Candy - kul satan!

                    före     efter  

                    före     efter  

Vi tog oss en sväng till Ingelsta där vi kikade kläder, jag provade en väst jag absolut vill införskaffa - men som tidigare skrivet i ett tidigare inlägg så är inte ekonomin min kompis för tillfället. Men den kommer den också i slutet av månaden - vilket uppskattas och tycks om väldigt mycket! Förstårs tog vi bild på det med, och även en bild på något ''underklädsliknande'' plagg vi hittade som såg förbaskat gräslig ut.

   

Jag älskar den! Vad tycker ni? :)
Nu till det återkommande problemet; vad sjutton är det där? :S
Skulle vara tacksam för svar - för det stod inget om själva produkten heller. Gräsligt!
Hur som helst, vi for runt bland alla olika butiker kikade både kläder, ansikstprodukter och hårvårdsprodukter. Snart lär jag ha en hel stor inköpslista på vad jag ska köpa - men har inte tillgång till att spendera alla pengar jag får in på kontot då jag lovat mig själv att spara tills jag och pojkvännen flyttar - vilket jag hoppas blir snart. :) För övrigt har jag blivit lovad en chihuahua utav honom - så jag är nog mer glad än vanligt! Det gör mig bara mer sugen på flytten!
Måste bara berätta om hur jag och Candy fastnade i själva entré ''dörrarna'' som snurrar. Vi blev lagom instängda mellan både in och utgång - haha! Vi hade förbaskad tur att det var en som skulle ut annars hade vi nog blivit kvar! Roligt var det!
Well, idag hade jag en trevlig dag och jag avslutar bloggen med en bild på våran absolut favorit-entré-''dörr''!



                                          ´

Detta blir möjligtvis kvällens sista inlägg - men jag är tillbaka imorgon och jag hoppas att DU är det också! ;)

Tills dess - ha det bra!


Kommentarer
Julia

Hej, vi befinner oss utanför örebro så det är ju en bit haha. Vid mer frågor kan du skriva till oss på [email protected]

2010-01-20 19:10:35
URL: http://jsbk.blogg.se/

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback