Hej Bloggen!

Så var det dags igen - börjar bli sent för mig att blogga, jag som vanligtvis lägger in ungefär två inlägg per dag, men ska inte dra slutsatsen om att det här är mitt sista idag - det är liksom inte på tok försent iallafall! Hur som helst, har städat lägenheten idag och känner mig grymt duktig! :) Pojken skjutsade mamma till jobbet - pappa och brodern min är i Skåne och gottar sig med deras intresse! Sms:ade genom dagen med tösen Candy som jag sedan bjöd över på käk tillsammans med mig och älskling. Det var sjukt trevligt - och vi lyckades sno ihop en fruktsallad medans vi inväntade älsklings hemkomst från mötet han hade idag. Så en trevlig efterrättt står i kylen och väntar - mums! Har jag tur får jag även nattkompis imorgon, d.v.s att Candy kommer att sova här! Då blir det många bilder, skratt och andra roliga grejer som vi alltid får för oss - och jag delar givetvis med mig här för er bloggläsare också! Men hemligheterna bevarar jag - det vet ni! ;) Kanske blir det som så att vi gör som en trevlig spa-kväll och har det trevligt och verkligen tar hand om oss - så som vi tjejer förtjänar!
Måste faktiskt få tillägga att pojken min snart har jobb. Vilket innebär att vi snart flyttar och jag får min hund! Och andra småprylar jag brukar få i överaskning :blush: jag har verkligen världens finaste pojkvän. Påtal om smågrejer - spontant sådär så måste jag berätta om den kvällen jag, min bror, min pojke och Candy skulle käka på kinaresturang och kika på Avatar senare - underbart bra film för att tillägga. Lagom när vi ätit klart och när han skulle betala kommer hon som serverade oss med ett paket på brickan och sa varsågod - ingen tog den så jag antog att det var till mig. Jag öppnade den och fick mig ett sjukt fint halsbandssmycke! Det jag tyckte var finurligt var att den verkligen representerade honom själv (ett hjärta med vingar). Han är mitt hjärta - min ängel.
Iallafall, tyckte det var värt att berätta för er vilken gullig, rar och underbar pojkvän jag har! :)
Nu kanske jag borde se till att få liv i Candy som har somnat i våran säng. Hennes näsa piper när hon andas - haha! Gulligt. Hon blev visst trött efter maten!
Får slänga upp en bild på när sleepin' beauty sover! (Ha inte ihjäl mig för detta, pullan! Faktum är att du älskar mig för mycket för det - inte sant? ;))                                               



Angående mössan - hon älskar den!
Isn't she lovely?

Nu återstår det att se om det finns liv i tösen!
Uppdaterar förhoppningsvis lite senare - om inte så hörs vi imorgon!


Tills dess - ha det bra!



Kommentarer
BellaKromner

HAHAHAHA! Ser helt ihop mosad ut i face't xd

Nej då ska inte ha ihjäl dig.. Men fan ge igen en dag! ;) ♥

2010-01-22 10:35:00
URL: http://caandylicious.blogg.se/

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback