Hej Bloggen!

Dåligt uppdaterande idag - men fick mycket som hindrade mig för att dona med min egna blogg. Drar en kort sammanfattning om dagen. Jag vaknade upp, mysigt jämter älskling som vanligt! Blev lite morgonmys! :)

     
                                                          

Skit snygg bild på älskling - undra om han fick ett ryck för att jag pussa på honom? :O
Sedan var det bara att kliva upp när jag fick samtal från min bög Micke - som behövde hjälp med sin blogg - givet att alla ber mig ;) haha! Satt ett par timmar ägnad åt designen jag själv inte ens blev nöjd med, men eftersom han själv blev nöjd så blev jag glad. :) Fick fara runt och laga mat sins emellan till familjen medans jag satt har med photoshop. Väninnan min kom på ett besök, återigen och det uppskattas lika mycket! Vi har suttit här och skrattat lagom mycket, och jag tror faktiskt det beror på att vi båda är förbaskat trötta och allmänt flummiga? :P Kul är det iallafall! Nu har jag egentligen småbråttom med att göra varma mackor i ungnen till herrarna i huset och våfflor till oss töser! ;) Smarrigt! Ska även ta en snabbtitt på hårförlängningar och Chihuahuaor :) Och möjligtvis så får kanske älskling lägenhet snart så det blir det att flytta också! Superbäst!
Men nu återstår det att se om detta är första och sista inlägget för idag!

Tills dess - ha det bra!



Kommentarer

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback