Hej Bloggen!

På förmiddagen fick jag min bror att glo på Top Model 6 - vilket är sjukt ovanligt då han alltid tycker att jag kollar på skitsaker på tv:n men konstigt nog satt han kvar under hela avsnittet! Jag är imponerad! Måste tillägga att jag absolut ogillar Jade - hon är otrevlig och ful? :S Hur som helst, när vi kollat klart var det dags att laga mat - det blev tacos - mums! Efter det blev det att invänta vänninan som nu sitter bredvid mig - trevlig, absolut!

                                                            
  
           


Nu ska jag ta och sminka mig! Var länge sen sist, så jag ska överlämna datorn till tjejan min så hon får uppdatera hennes blogg också - http://caandylicious.blogg.se - spana in - det är värt! :)
Uppdaterar senare under dagen!

Tills dess - ha det bra!

 


Kommentarer
Candy

Din SNYGGA bror! ♥ ;D

2010-01-23 14:55:40
URL: http://caandylicious.blogg.se/

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback