Trevligt besök

Idag har jag och Fredrik haft väldigt trevligt besök faktiskt! Det var verkligen kul. Mysan och Danne kikade förbi i hopp om jag kunde hjälpa Mysan med att få ordning på hennes piercing som helt oväntat ''ramla av''. Kunde dock varit lite roligare om jag kunde fixa det, men eftersom hålet var så pass snett kunde jag inte göra något åt det, plus att tungan var så förbaskat svullet så kunde jag inte göra annat än att hänvisa henne att ta ut den och göra ny senare. Kanske hos någon som kan nästa gång? ;) Fick givetvis ta kort på de söta filurerna så det gjorde jag så klart! Passar som attan! Tycker ni inte?




Ska även tillägga att vi kom fram till en bra deal jag och tjejan min. Tanken var att jag skulle få en slant för bilden som jag nämnde i tidigare inlägg - men tanken slog mig att hon kunde fixa mina naglar istället för att ge mig pengar eftersom hon ändå tänkt sig 150:- för att fixa naglarna. Dumt att byta pengar. :) Så då får jag se när jag är välkommen hem till stumpan för att fixa det! Tusen tack för det, gumman!
Nu ska jag återgå till mitt arbete i photoshop som då är ägnad åt den ny kära damen! Sen blir det myspys med Fredrik - hoppas jag - som jag även saknat och ser fram emot. :)
Hörs imorgon alla läsare - ta hand om er!

Kommentarer
Anonym

Hoppas du hade en bra dag! :)

Mvh / Anonym läsare

2010-02-05 21:08:38
Mojje

Fan vad underbar du är pluttan <3 älskar dig

2010-02-06 17:35:08
Essa

Sv till Mojje: Det är du också söt-tösan min! <3 Jag älskar dig med!

2010-02-06 17:41:48
URL: http://essavond.blogg.se/

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback