Trevlig alla hjärtans dag!

Min dag var okej faktiskt - hade sällskap av Mysan och Danne. Fick ordning mina naglar nu så jag är fortfarande lite ovan m ed att skriva här känner jag men jag vänjer mig. :) Tack så hjärtligt Mysan för ditt jobb! Jag är supernöjd! Alltid kul med nagelvård!







Gjorde dock små bilder nu eftersom jag är trött och inte orkade fixa det bättre. Tanken var ändå att endast visa före och efterbild. Skillnad inte sant? Får även tacka för det trevliga besöket idag - och som ni båda vet änglar små så uppskattar jag att ni hälsar på. :) För övrig var jag ett nummer ifrån för att vinna en resa till Malorca - synd faktiskt. Så ingen vinst idag tyvärr, men skam den som ger sig. ;) Nu funderar jag på en kvällsmacka innan situps och sängen - nu är jag trött gott folk! Hoppas ni alla har haft en trevlig alla hjärtans dag! :)

 


Kommentarer
Madde

Vad fina naglarna är:)

2010-02-17 19:08:12
URL: http://daadde.blogg.se/
Anonym

sv: Skojar du vad dåligt :S

2010-02-17 20:01:33
URL: http://daadde.blogg.se/

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback