Torsdag - ja det är då det händer!

Imorgon kommer Emil! Jag är taggad till max, sen blir det röj på stan en sväng! ;) Så stan får se upp för imorgon är den min! Jag är dessutom glad över dagens kalas väder, jag kom nyligen in från den värmande solen och jag läste i tidningen att våren är på gång nu! Förhoppningsvis kan man ju tro på väderprognoserna denna gång - iallafall hoppas! Och jag räknar med mina pengar imorgon. :) Men sånt återstår ju att se om man får eller inte. Nu ska jag bara se till att denna dagen går undan - lite svårt när jag inte har något planerat. Kan ju nästan tänka mig att Fredrik i sin vanliga vardag, ska sätta sig och spela. Så att hitta på något med honom är väl omöjligt. Ge mig några förslag? :) Langar ny bild på Emil - nu när jag äntligen fått bilder med andra ord! Kul att äntligen få tillgång till att ses igen!


Kommentarer
Nicole

Sv:

Kul att höra =) Din är kalasfin den med =) Ha en fin dag! Kram Nicole

2010-02-25 11:36:25
URL: http://sanzetth.blogg.se/

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback