Tisdag - igen.

 

Dags för att bidra med sitt fåfänga jag under dagen! Ska bli skönt att få varva ner och ta det lugnt. :) Har precis planerat för ett varmt och skönt bad, och slänga i lite hårinpackning. Ska även på med en ansiktsmask idag och ta mig en kopp te. Smaskens! :thumbup: Resterande av tiden som blir över blir till att spana runt på nätet efter kläder, hundar och lite annat smått och gott man gärna går och suktar efter! Skulle absolut inte skada att införskaffa något man vill ha - men som jag sagt vid tidigare tillfälle så måste mina pengar sparas. Så ingen shopping för mig på ett tag! :mad: :thumbdown:
Är det bara jag som lider av pengarkris just nu?

 

 

 

Skulle inte skada med ett par tusen nu inte. Blir förbaskat frustrerad.
Inte nog med att det irriterar mig att jag inte kan lägga pengar på saker jag vill ha, utan så slutar mitt explorer att fungera så nu har jag fått göra mitt tredje försök i att göra nytt inlägg idag. Blir tokig! :mad:
Måste verkligen ta mig ann badet nu innan jag kokar av ilska. Kommer förstås bli på bättre humör så jag garanterar ett senare inlägg efter badet! Som tur är. ;) Nu kilar jag för en stund!
Och tänker påpeka att ni är urusla på att komma med förslag då inte ett enda har trillat in bland mina kommentarer - fy skäms! :thumbdown:


Kommentarer
Anonym

Det är tråkigt när man inte har pengar.. :(

2010-02-02 15:50:16
Bella

Haha snacka om två idioter och samma tanke - jag började min dga också med ett tisdag igen fast dock on english! HAHA lääääääääääääskigt :o

2010-02-02 18:56:02
URL: http://caandylicious.blogg.se/

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback