Ska man säga lyckad dag?

Ja idag har man som sagt påhälsning av Mysan och Josse från början. Det blev ett par bilder, men det mesta blev väldigt ose riöst - ganska tråkigt faktiskt. Hur som helst, Danne kom straxt efter Mysan och Josse hade kommit. Allt blev genast jätte oseriöst med allting. Så jag tröttnade ganska fort (har även sovit dåligt inatt) så det blev som sagt enbart ett par bilder. Var dessutom ganska tystlåten idag känner jag - så jag antar att jag själv inte var så trevligt sällskap. Dem var väl kvar till sex kan jag tänka mig. Får faktiskt ta och slänga upp en bild på Mysan från dagen!





Kalas tjusig pingla! Blev dessvärre inget fixande med naglarna denna vecka trots att det var tanken. Antar att massor annat kom emellan. Jag får vänta tills på måndag istället. Så ja, vad har jag mer att säga för idag egentligen? Ganska trött och gnällig nu känner jag. :( Och jag antar att detta inlägg var bland det tråkigaste någonsin - men det får jag be om ursäkt för. Ska ta mig ett varmt och skönt bad nu och hoppas på att jag kanske blir på lite bättre humör. Har inget bättre för mig iallafall eftersom Fredrik spelar så det finns ju inte så mycket annat än att göra. Kanske inte heller var bra att påpeka det här heller eftersom jag inte har någon nämnvärd lust att han ska anpassa sig till mig - jag ska anpassa mig efter honom, det blir bäst så. :) Kanske ska tillägga att om jag hittar mössan i någon annan färg som jag tycker jag passar i så ska jag både köpa den OCH hårfärg! Nu kilar jag - hörs imorgon!

Kommentarer

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback