Nuvarande resultat

Jag har alltså gjort om mina naglar, för att pröva på något nytt - är fortfarande ovan då jag endast brukar vara van vid fransk manikyr men hade lust för att utöva något nytt. :) Mina naglar har nu fått en vinröd färg, med glitter/skimmer i och jag måste säga att färgen var verkligen i min smak. Skulle gärna pröva på med andra färger också, men absolut inte just nu. Detta är alltså mitt ''förfärliga'' resultat på något jag gör fel, fult och har mage till att ta betalt för. :)







Ja, hur det än kan bli fel - det har jag ingen aning om, då det står precis hur man ska gå till väga för att utföra det på rätt sätt - vilket jag redan kan. Och jag kan fortfarande inte säga annat än att jag är nöjd, och har gjort på folk som sagt sig vara nöjda och betalat. :) Ska även slänga upp på en före- och efter bild på en av dem! :)










Stort tack till Nanna som valde att pröva på hos mig. :) Vill även tillägga att hon valde att ha nagellack på, men tyvärr blev bilden på tok för suddig för att vara värd att läggas upp här. Och samtidigt vill jag tacka för en sjukt kul natt! Förhoppningsvis lär väl kontakten bli bättre när vi nu startat från noll. 
Nu tänker jag inte sitta och elta i något som har stört mig under hela kvällen. Vill bara ha sagt att folk med samma kunskap/kapacitet som jag har, till att göra saker som är nytt bör inte påstå att jag på något sätt är dålig. Jag lär mig så enkelt är det. Och det tycker jag folk bör göra innan dem hoppar på och hackar på andra och kalla det för kritik som gör mig till något bättre. Gör det bättre om ni kan. :thumbup:

Kommentarer

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback