Kaos - fan sådan kaos

Blir inte att handla kläder idag - tyvärr! Jag är totalt insnöad. Vägar som är avstängda, skolor som är stängda och den kommunala trafiken har slutat gå, även tåg har ställts in. Godståg och långtradare som fastnat i snön, och vissa får inte ens sin post. Katastrof! :S Jag gillar INTE vädret idag.

Jag kommer bli tokig, det finns absolut ingenting att göra när vädret är såhär. Jag tycker om snö men nu har det blivit för mycket. :mad: Typiskt att allt skulle komma då jag planerat för att införskaffa mig lite kläder så jag får roa mig med att sitta hemma istället. Absolut det sista jag ville göra idag.
Och på toppen av allting så väntas det att hålla i sig hela dagen. Och det var beräknat att komma upp till 2 dm mer under dagen och morgondagen. Så, min dag kommer bestå av att sitta här, dricka någon kopp te. Och ett stort kanske spendera lite tid med Fredrik, om han inte är så upptagen med sitt egna förstås. Kanske. Det återstår att se. Det jag minst sagt dissar idag är snö.




Nu ska jag återgå till att försöka hitta på något att göra. Blir väl att äta snart, kebab gryta och ris. 
Känner att jag börjar bli hungrig då jag inte hunnit äta frukost idag. Mycket dåligt. :thumbdown: Man ska inte slarva, men det har jag visst gjort idag iallafall. Fy skäms!

Kommentarer
MLr

En stor tallrik med snö, vill jag slänga åt helvete ;(

2010-02-03 14:36:51
Essa

jag med :(

2010-02-03 14:37:15
URL: http://essavond.blogg.se/
sannie

usch. ge oss vår nu!

2010-02-03 14:59:23
URL: http://sannieschutt.blogg.se/
EmmaConstance

Svar: Aw, tysen tack! :)

2010-02-03 15:19:42
URL: http://emmaconstance.webblogg.se/

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback