Hemma igen!

Jovisst - är nu på hemmaplan igen! Känns toppen! Har haft en bra helg och det var tevligt att vara hos sin ''extra familj''. Skönaste var att man slapp tänka på så mycket man egentligen borde ha tänkt på. Hur som helst, innan jag for hant jag aldrig med ett inlägg som jag lovade, så det ber jag om ursäkt för! Tiden rann iväg när jag packade. :thumbdown:
Tjusiga som vi var i bilen var jag givetvis framme med kameran i högsta hugg!



Det tog oss på ett ungefär fyra och en halvtimme med bil ner men det var det värt.
För att sammafatta helgen:
Vi kom ner, blev varmt välkomna och hälsade. Fick ordning på packningen in i rummet och åt sedan lite lätt. :)
Till kvällen blev det att ta det lugnt, för att komma till ro, vilket var skönt efter den långa bilfärden.
Vi åkte till det nyöppnade badhuset på fredagen, själv var jag inte så peppad på det just innan men det blev rätt okej efteråt iallafall. Kom hem och blev helt utslagen efter simningen. På lördagen tog jag och Candy oss en promenad tillsammans med deras hund Baloo, fick även med oss Sebbe, Jeppe och Pierre på färden då de hade snöbollskrig med Candy. :) Gick ut i hopp om att jag skulle känna mig bättre eftersom dagen egentligen var planerad till att fara iväg till Fredriks far och hans nya sällskap - men jag och Candy blev hemma, tillsammans med en tjatig Jeppe. :thumbdown: Vi städade dock i huset och gick ut och gick med Baloo igen, på en kvälls promenad vid halv elva. Dom kom hem vid ungefär halv tolv - tyvärr hade jag och Candy rykt ihop på kvällen så jag hänvisade henne att sova på soffan den natten. Blev en stel och kall natt då jag fått tag i ett förbaskat tunnt täcke! Stor tumme ner! :thumbdown: Älskling var snål och bjöd inte med sig av sitt. ;)

 




Det är skönt att vara hemma igen, minst sagt. Synd bara att jag har så förbaskat tråkigt.
För tillfället har jag gjort ordning Smootie, vilket blev ett lyckat resultat med smak av banan och äpple samt vanilj! Jag tyckte åtminstone att det var gott. :thumbup: Stort tack till pappa som åkte och handlade för min del. :)
Snart alla hjärtans dag, folket. Funderar på att införskaffa något till älskling - han kan förtjäna saker han också faktiskt så nu är det upp till er folket!



Kommentarer
Anonym

Fina bilder :):)

2010-02-02 15:52:42

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback