Från glad till arg och sen tillbaka

Morgonen började med att jag vaknade av att Fredrik fick världens magknip. Han for upp i sängen och mådde dåligt. Sen låg vi och kollade på TV ett tag och slumrade till igen. Jag vaknade vid 11 av telefonen då Micke ringde! Han ringde för att tala om för mig att det fanns Svea mössor på stan - dock inte i min färg. Men ska ta och kika på dem iallafall. :) Fick även ett bra tips om att dem fanns i Stockholm också - tack så hjärtligt! Nu återstår det att se vad som  händer - om jag inte ändrar åsikt och köper i en annan färg. Hur som helst, idag ska jag som sagt fotografera - vilket ska bli roligt med lite andra ansikten. Enformigt med en och samma person hela tiden även om hon blir bra på bild. Så jag har stressat sen jag la på samtalet med Micke eftersom tanken var att hon och Josse (om jag inte minns fel?) skulle varit här redan vid halv ett men nu har tiden sprungit iväg och jag har hunnit med det mesta. :) Dessutom svor jag över min borttappade kameraladdare som jag givetvis trodde att jag hade glömt i Skåne. Så det blev att rota genom hela lägenheten men fanns inget spår av den någonstans. Jag blev rasande. :mad:




Sen hade jag småfix att göra innan allt var på plats för fotograferingen. Så utöver att jag var tokig över att jag inte hittade den så skulle jag försöka vara trevlig mot alla här hemma också. Slutade med att en propp gick här hemma - så pappa fick kila bort till Marita (Candys mamma) för att låna en propp där ifrån. I samma stund innan han for iväg frågade jag om han inte kunde kika med dem om jag hade glömt den där eller något - vilket jag givetvis hade. Förstår ni? Jag letade som en bäng efter den förbaskade kameraladdaren så var den inte ens hemma. Skit bra!
Nu har jag iallafall hunnit lugna ner mig och är relativt glad igen. Jag har hunnit äta, duscha och fixa med det sista så nu ser jag bara fram emot massa bra bilder som jag antagligen kommer få dela med mig här om det så går bra för Mysan. :) Nu ska jag plocka ordning lite på rummet innan dem dyker upp. Hörs senare! :)

Kommentarer
beccaaa(:

Hej Tessan <3

Tror du din pappa kanske kan fixa photoshop åt mig ? (A) Kanske i helgen då ? Det skulle vara otroligt snällt du kan ju fråga om du har lust . :$ Men annars kan min pappa kanske ringa i helgen XD



Puss : Rebecca<3

2010-02-11 16:04:22
URL: http://rebecckaah.blogg.se/
Caroline

sv: nej jag tror inte det..typ bilddagboken, facebook.. nee jag vet inte :( :)

2010-02-11 16:39:46
URL: http://theonlytrue.blogg.se/
beccaaa(:

sv: jag fick betala 199:- för min (:

2010-02-11 18:36:31
URL: http://rebecckaah.blogg.se/

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback