Försenad uppdatering, illa!

Ja, jag får be om ursäkt för en kass uppdatering. Under gårdagen satt jag och klurade på min nya bloggdesign - anledningen till att jag faktiskt glömde av att skriva här. Jo, det är sant. Hur som helst, jag har då påbörjat en bloggdesign och jag måste säga att det går förbaskat bra - iallafall jämfört med vad jag trodde det skulle göra, så jag är relativt imponerad eftersom det är den första designen jag lägger ner massor av tid. :) Tänkte lägga ut min tänkta header.









Ja, jag gillar den iallafall. :) Nu är det bara resterande som behöver plockas ihop. Det återstår att se i helhet. Har dock en testblogg som jag testar allt på innan. Så ja, nu ska jag över på den och fixa innan jag ska iväg för att införskaffa nagelgrejerna som jag får redan idag om det blir som planerat - tack älskling! Underbart - så ska testa på mig själv och blir det bra får ni resultatet på det senare eftersom mina naglar gick sönder då Mysan gjorde dem - jag klandrar henne inte för det var första gången med just dem tipparna, sånt som händer! :)
Nu kilar jag, fortsätt göra det ni är bäst på - läsa och kommentera! Vi ses!

Kommentarer
Bögjävel

Okej, vadårå? ;o Jag mår bra! Vad gör du?

2010-02-18 19:25:09
URL: http://mmorganwahlundd.blogg.se/
Bögjävel

Okej :) jag sitter i skolan och har lunch. Vad händer idag? :D

2010-02-19 10:48:14
URL: http://mmorganwahlundd.blogg.se/

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback