Duktig Essa!

Nu har jag faktiskt beställt kläder - så nu är jag nöjd och belåten! Även om det endast är två plagg. Men kläder som kläder. ;) 32 7:- var inte så farligt iallafall så nu inväntar jag bara att brevet ska dunsa ner här hemma så jag kan hämta ut det. Så detta blev mitt kap för tillfället!




Plus att jag hade 30% rabatt på valfri vara och fri frakt! Så det må jag säga var dugligt för min del. ;)
Har en trevlig konversation med Mysan i telefon nu också - väldigt uppskattande. Har för den delen fått äran att rita upp hennes kommande tattoo. Som tur är får man lite respons, d.v.s en liten slant för det lilla jobbet. :) Så jag borde fortsätta prova mig fram för att se vad som skulle passa fröken som bäst. Huvudsaken är att hon blir nöjd och att jag känner att jag gjort ett bra jobb. :thumbup: Sen får jag även äran att redigera/retuschera bilder på tösen också - vilket ska bli roligt. Kul med lite andra ansikten att arbeta med. Det gillar vi mycket, så nu ska jag återgå till mitt så hörs vi!

Kommentarer
sannie

haha, inte lika mkt som jag gjorde förut dock :P haha

2010-02-04 12:46:57
URL: http://sannieschutt.blogg.se/
Anonym

As snyggt - var har du köpt dom då?

2010-02-05 21:09:18

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback