Dö som en legend.

Sluta förstöra, börja rätta till dina fel, bli miraklet världen länge väntat på. Bli något ingen förstår sig på, men som alla behöver utan att ens veta om det. Sluta vänta på det rätta tillfället, det har redan passerat och kommer inte igen. Men det är inte för sent, har aldrig varit, kommer aldrig att vara.
Bli född som inget, förändras till något bättre, dö som en legend.




Texten instämmer väldigt bra. Precis vad jag kämpar för ännu idag. Och jag har kommit långt - längre ska jag gå! Jag är relativt stolt över mig själv OCH mina stora förändringar här i livet, och jag är lyckligare nu än innan tack vare mycket saker och många personer omkring mig. Stort tack till er alla - framförallt min familj, och min älskade pojkvän, samt de få vänner jag har. :) Otroligt över hur individer omkring har stått ut med mig - och gör det än idag! Tycker deras arbete till att hjälpa mig har gjort stort intryck på mig och förändrar mig till något så mycket bättre än vad jag var innan och jag är er alla evigt tacksam. Tack för att ni älskade mig och stöttade när jag trodde jag skulle lägga av. Tack för att ni älskade mig för att jag är jag.
Mirakulöst nog har jag under min förändring börjat öppna mig, skaffat mig ett förhållande som snart varat i 1 år och fått bättre relation till både min familj och folk runt om. Blivit mer självsäker än innan, mer självständig och kan själv stå på egna ben. :) Jag känner att jag har lyckats med det minsta jag behövt ordna på i mitt komplicerade liv - nu är det bara fortsätta för jag tänker inte lägga av!

Kommentarer
MLr

Jag älskar dig älskling, du klarar allt! <3

2010-02-09 12:52:30
Essa

sv till MLr: Jag älskar dig älskade! Med dig vid min sida gör jag det! <3

2010-02-09 12:55:17
URL: http://essavond.blogg.se/
Bögjävel

Ja :) visst är nästa på lördag igen va?

Är du medlem på bloggportalen?

2010-02-09 17:07:27
URL: http://mmorganwahlundd.blogg.se/
Joel

allt typ :) gör dudå ?

2010-02-09 20:09:19
URL: http://hittablondie.blogg.se/
Joel

det tar sin tid det vet jag jag är inte pinn smal och har magrutor precis ;) men det är bäst för kroppen om man bantar långsamt och inte utvecklar en anorexi/bullemi :)

2010-02-09 22:36:48
URL: http://hittablondie.blogg.se/

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback