Baka baka kaka!

Vem får kakan smaka?
Ja, nu har jag bakat mig en kladdkaka. Som förhoppningsvis blev kanonbra! :thumbup:
Första som ska få provsmaka är älskling, som faktiskt förtjänar det - då han tycks ha blivit dålig. :( Krya på dig älskling! ♥ Ska själv ta och provsmaka den även om jag egentligen inte får. :blush: Måste säga att det blivit dåligt med motion numera, så det måste jag ta tag i igen! Och nu har jag blivit tillkallad för ett möte på skolan för att få ordning på det också så det tycker jag är bra. :)


Fick även trevligt besök från My under dagen - sjukt roligt att vi efter säkert två års tid såg till att ses igen!
Vi pratade om verkligen allt och inget på den korta tiden hon var här - men det uppskattas det också. :)
Vi ska väl börja ses lite mer oftare nu var det sagt. 
Måste även visa den tjusiga skallen vi fick med oss från Skåne! Jag gillar den skarpt, jag som älskar dödskallar och drakar liksom, så detta var ett fint ''fynd'' vi fick med oss bland alla prylar som fanns i garaget!


Ska tillägga att det är en sparbössa faktiskt! En av de saker som ska få platsa i vitrinskåpet hos mig iallafall!
Jag tycker den är tjusig i vilket fall som helst, tycker du?

Slänger även upp två cambilder på mig innan jag ska göra mig redo för sängen.


Javisst, Betty Boop för hela slanten! Och jag glädjs åt att mitt hår har blivit längre - oplattat! Kalasbra! :thumbup:
Nu har jag planer på att invadera min käre pojkvän med pussar och kärlek nu när han sitter i sitt hörn och småspelar lite grann såhär inpå sängdags!
Tycker fortfarande att ni kan göra era tappra försök till att bidra med förslag på vad man kan köpa för litet nu intill alla hjärtans dag till sin stora kärlek. Alla förslag är välkomna men kom ihåg: han är viktig för mig.
Fortsätt att även läsa och kommentera, det gör mig verkligen glad!

Vi ses!



Kommentarer
Bögjävel

Ja :) vad gör du för något?

2010-02-01 23:51:52
URL: http://mmorganwahlundd.blogg.se/
Bögjävel

Haha okej ;) smakade den bra? Inatt gjorde jag nästan ingenting. Allt bra idag? :)

2010-02-02 10:47:40
URL: http://mmorganwahlundd.blogg.se/
Anonym

Ser gott ut! :D

2010-02-02 15:50:53

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback