Baddjävul!

Det är jag minsann. Jag bara älskar långa, varma och sköna bad! :) Gjorde ordning banan-smootie innan jag la mig i badet så när jag kom upp hade jag en kall smootie i kylen som väntade! Mycket god om jag så får säga det själv! Såhär supersnygg är jag efter mitt efterlängtade bad. :thumbup:





Och snart är det mat här hemma också, potatisgratäng med kassler. Låter hur gott som helst! Mammas mat är gudomligt god jämt - faktiskt! Efter maten ska jag fortsätta att fundera på om det är värt att införskaffa sig ringhair eller inte. Hade en diskussion med min kära mor, och det återstår att se eftersom jag hade en del frågor om det som jag nu ifrågasatt och inväntar svar på. Jag lägger inte ut 600:- på något jag inte vet om jag blir nöjd med. Bättre fråga än att bara slänga pengar och bli lurad. Så dum är jag inte. ;) Nu ska jag slänga i mig lite käk och sen göra mig min ansiktsmask. Kommer blogga senare samtidigt då jag kollar kläder osv. Slänger upp lite prylar jag själv skulle tänka mig att införskaffa mig! Kom gärna med egna åsikter!

Kommentarer
Lily [ L i n d a . B l o m ]

Svar: Tyra fick jag ge 17.000:- för och Polly 8000:- (hon var 6 månader och har lite sned nos, därför det låga priset) : )

2010-02-02 17:31:23
URL: http://lindablom.se

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback