1:a Mars år 2010.

Mars månad - drösvis med snö och jag kan inte göra annat än att klaga. :thumbdown: Nu har jag väl börjat acceptera all snö - men det gläder mig att den smälter i samband med regnet och de få plusgraderna som är till och från. :) Det jag absolut inte ser fram emot är den lovade 70 cm snön som är på ingång nu i mars. Kan det verkligen bli värre?
Hur som helst, nu planerar jag för sängen och småprata med Fredrik och Emil - som sagt, inatt har vi ännu en inneboende här för att ha en sovplats för en natt - då hans tåg till Skåne blev inställt lagom i Linköping! Både för och nackdelar kan jag tänka mig. Fördelar: Vi träffas inte så ofta - vilket gör att det är roligt att han är här 2 gånger denna vecka. Andra fördelen för hans del är att han slipper skolan - överlycklig som han blev! :) Nackdelar: tanken var att han skulle hem idag - vilket gjorde honom chockad när han blev ''dumpad'' i Linköping. Andra nackdelen är att han missar praktiken som han trivdes på enligt honom själv. :( Men nu ska man glädjas åt att han får vara här lite extra! :thumbup: Ska också se till att bli bättre på uppdateringar - börjar känna mig tråkig som aldrig skriver och kan nästan tänka mig att även ni tycker det.
Senare idag kommer min tröja - och jag tänker nu lägga ut bilden på mitt nya fynd - ett väldigt eftertraktad sådant! Tack älskling - för att du inte bara ger mig sjukt mycket kärlek utan spontana saker som denna!







Nu blir det en ranson av näs spray sen blir det att troligen lägga mig ner för att läsa - har inte gjort på länge så det kan bli både skönt och mysigt - sen får jag väl se när jag får tillgång till att sova då herrarna spelar x-box. Hoppas det inte blir på tok för länge! Ni får ha det bra era tappra läsare - nu ska jag komma igång ordentligt igen. Håll tummarna! :)

Kommentarer
Bella

blev hand tåg inställt idag med..? :o

2010-03-01 19:57:35
URL: http://caandylicious.blogg.se/

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback