100 riksdaler rikare!

Som sagt, igår spelade vi en omgång bingolotto och givetvis blev vi 100:- rikare - dock var det Fredrik som kammade hem den lilla vinsten. Grattis till honom! :) Det var trevligt då vi hade tända ljus, åt lite gott till kvällen och spelade samtidigt. Något som planerats att göra till nästa söndag också då det är dags att spela om resor för hela slanten! :)




Blev dock inget senare blogg inlägg igår då vi fick agera chaufför till Mysan som skulle hem - ytterligare 160:- rakt ner i fickan. Var även iväg nyligen för att hämta 250:- som Candy var skyldig oss också. Så nu har vi fått in lite pengar i kassan igen så att säga! :) Nu väntas det bara att få naglarna gjorda - ser jag mycket fram emot! Fortfarande inget bestämt vilken dag nu i veckan - men det ska bli av! Sen kommer ju kläderna inom kort. Bör även införskaffa hårfärg igen då jag börjar få en alltför grotesk och ful utväxt - som ni vet så hatar jag utväxter. Fult - big disslike! :thumbdown: Men jag blir snart snygg igen. ;) Sen var ju tanken att jag någon dag skulle fotografera Mysan också! Också något jag verkligen ser fram emot!
För övrigt fick jag mig nya underkläder igår av min mors moster - kalas tjusiga! Och även en parfym för 800:- som hon inte tyckte passade henne alls så det tackar vi för! Slapp jag investera sånt också. Började nämligen bli dåligt med mina parfymer här hemma. Hur som helst så kanske jag ska fortsätta mitt städande jag nyss har påbörjat.
Och jag sitter fortfarande idé lös till något på alla hjärtans dag till Fredrik - ge mig förslag folk!

Kommentarer
Gotlänning, sambo & foto [TÄVLING]

Har spelat bingolotto ett x- antal gånger!

Brukar inte vinna "/ men kul att Fredrik fick in det i alla fall :D

2010-02-09 22:52:06
URL: http://ringbomm.blogg.se/

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback