Vad i hel...?

Okej, nu förstår jag absolut ingenting! Sitter och läser tidningen och springer på detta?
Blir nästan spyfärdig av att veta att han har fru/sambo eller liknande, som suttit i idol publiken sen dag ett.





"Jag har pratat med min flickvän och hon vet att det har hänt något mellan mig och Minnah,
men sedan har vi inte haft möjlighet att reda ut var vi står med varandra.
Med all press och allt som händer runt omkring har det inte getts utrymme att säga sig ner och ha en sådan diskution"
Jay menar att situationen både är problematisk och känslosam.
"Jag värdesätter min flickvän och önskar henne al"
all lycka och tycker att det är jävligt jobbigt att det har blivit såhär, säger Jay.
"Jag har pratat med min flickvän och hon vet att det har hänt något mellan mig och Minnah,
men sedan har vi inte haft möjlighet att reda ut var vi står med varandra.
Med all press och allt som händer runt omkring har det inte getts utrymme att sätta sig ner och ha en sådan diskution"

Jay menar att situationen både är problematisk och känslosam.

"Jag värdesätter min flickvän och önskar henne all lycka och tycker att det är jävligt jobbigt att det har blivit såhär, säger Jay.


Sedan tidigare har Jay Smith flera tatueringar,
bland annat har han och blivande hustrun Sara likadana tatueringar i sina nackar,
en orm som biter sig i själv i svansen som en symbol för evighet.




Allvarligt talat? Vet faktiskt inte vad jag ska säga om detta mer än: vad i !?"%# ?
Jaja, så kunde det ju tydligen också vara.
Källan är som oftast ifrån Aftonbladet.se.



Kommentarer
Melissa

Jag är arg!

Fuck idiolfinalen..

tänker inte kolla på en otrogen pundare :(

2010-12-09 15:03:09

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback