Tandblekning hemma!

Nu har jag fått hem min tandblekning och jag har nu testat första gången. Dock är det ingen direkt jätte skillnad än, med tanke på att jag endast skulle sitta med det i 30 minuter första gången. :) Hoppas på att det kommer bli bättre med tiden då jag nu får utöka tiden med upp till max 2 timmar. :thumbup: Dock gjorde det äckligt ont när jag fick en ilning - det liksom brände till länge och rejält! Men det var tydligen normalt och försvinner 1-3 dagar efter avslutad behandling! :)
Blir lite besviken om ingenting händer så nu är det bara att hålla tummarna och se om det blir någon förändring. Kommer också att visa före och efter bilder om det nu fungerar! :)




Kommentarer

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback