Pigga upp i det ofriska

Sitter just nu med tandblekningen och hårinpackning på detta. Känns ganska bra trots det sjuka. Imorgon blir det att handla hem mat och lite saker till nyår då jag och min älskade bjudit över mina föräldrar på mat osv. Trevligt att kunna ha dem här någon gång också. :) Hoppas bara att jag har skaffat mig ork och tillfrisknat lite för att kunna ställa mig med maten och det, men det börjar nog bli lite bättre nu faktiskt! :) Så i samband med handladet imorgon så har jag nu fått 450:- lite spontant av min älskling, att handla vad jag vill för. Blir antagligen något nytt plagg nu till nyår, accessoarer garanterat och så kanske jag har någon slant över att fixa naglarna med, SAMT ansiktsmaskerna. Om det inte räcker till vet jag att han ändå lägger ut de pengar som saknas, för jag vet hur min karl brukar vara! :blush:
Nåväl, hoppas detta blir ett lyckligt kommande år! Vet redan ett par småsaker som kommer ske året 2011 som gör mig förväntansfull! Jag vill ha vissa datum redan NU, och saker såsom flytta och införskaffa ytterligare en till familjemedlem som vi planerat, NU också.



Kommentarer
Anton Kouba

Sv: Haha bra taktik där! :D

2010-12-29 18:26:18
URL: http://antonkouba.se

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback