Pepparkaksbakning med Melissa

Sitter för tillfället och väntar på min lilla darling Melissa som må vara här när som helst. Vi har planerat att baka pepparkakor idag! :D Ska blir riktigt kul, sen vet jag inte vad vi planerat att göra efter det, men så vitt jag vet så kommer vi alltid på massa saker! Inte en lugn stund med denna fröken, inte. ;)
Idag är jag dock lite seg, gäspar och har mig. Mindre kul. :thumbdown: Men det som gör pricken över i är ju faktiskt att mitt paket med mina filter har skickats! Hur kul är inte det? :D Så beräknad så kan jag få dem redan idag efter tre, eller så blir det imorgon förmiddag. Oh, spännande!





Jag behöver lite tips!
Vad kan man köpa till sin lillebror i julklapp?
Han är 17 nu, så ja, behöver lite tips!




Kommentarer
Melissa

Det var naaaaajs :D <3

2010-12-08 22:30:51
MLr

ILY ESSABESSA! <3

2010-12-08 23:13:40

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback